Pedidos
Os pedidos realízanse enchendo o formulario de pedido que está no noso sitio web de forma correcta.

Os pedidos unicamente poden ser realizados por persoas que proporcionen toda a información necesaria para levar a cabo a transacción.

Cada pedido realizado polo cliente confírmase: enviaremos un e-mail informando o cliente que recibimos o pedido.

A tenda resérvase o dereito de verificar o pedido. Se non hai contacto co comprador ou o pedido non se pode confirmar, a tenda resérvase o dereito de suspender a realización do pedido.

Cando se realizará a entrega do meu pedido?
A tenda executa os pedidos dentro das primeiras 48 horas en días laborables despois de realizar o pedido ou realizar o pago.

Se hai algún problema para executar o pedido, os clientes serán informados inmediatamente diso. Por execución do pedido referímonos a enviar a mercadoría ao cliente.

O tempo de envío depende da túa localización, pero adoita ser duns 2-3 días laborables, polo que o tempo total de recepción dun pedido é de 5-6 días laborais.

A tenda non se responsabiliza dos envíos que non fosen entregados polo servizo de mensaxería por responsabilidade dos clientes (sen contacto, ninguén en casa, dirección de entrega incorrecta) ou fallo do servizo de mensaxería. Ademais, a tenda non se responsabiliza pola detención de paquetes polo control das autoridades (por exemplo, aduanas). O servizo de mensaxería realiza varios intentos para entregar o envío. Se non se entrega por calquera das razóns anteriores, o envío considérase entregado. O custo do envío para pedidos ao estranxeiro varía e infórmase ao realizar o pedido.

Zonas de envío
Desde a tenda en liña de Alimentos Amorodo S.L realizaranse envíos exclusivamente nacionais, a toda España excepto ás comunidades autónomas de Baleares e Canarias e ás cidades autónomas de Ceuta e Melilla.

Desde onde se envía o meu pedido?
O teu pedido é enviado desde a nosa sede de Forcarei.

Que fago se o meu pedido debería chegar e non o fixo?
Antes de contactarnos, por favor axúdanos seguindo estes pasos:

Comproba o teu email de confirmación para asegurarche de que non haxa erros na dirección de envío.
Pregunta polo teu pedido na túa oficina de correos local.
Pregunta aos teus veciños por se o transportista deixoulles o teu paquete.
Aconsellámosche utilizar a túa dirección de traballo ou onde vaias estar se non vas estar na casa o día da entrega.

Se a dirección é correcta e o paquete non está na oficina postal nin cos teus veciños, ponche en contacto connosco en info@amorodo.es co teu número de pedido. Se houbese algún problema coa túa dirección de envío, poderiamos enviarche de novo o teu produto, pero terás que facerche cargo dos custos.

Introduce sempre o teu código postal na dirección, facilita enormemente a xestión do pedido.